Sign in to follow this  
Max15946

Top 20 Horror Video Games: NV

Recommended Posts

This is the Top 10 Horror Video Games And Top 20 Video Game Monsters: Nomination Voting

Just Vote For Your 20 Fav Game Monsters And Horror Video Games.

Mine is Dead Rising And The Devil From Serious Sam: Second Encounter.

Share this post


Link to post
Share on other sites
This is the Top 10 Horror Video Games And Top 20 Video Game Monsters: Nomination Voting

Just Vote For Your 20 Fav Game Monsters And Horror Video Games.

Mine is Dead Rising And The Devil From Serious Sam: Second Encounter.

Oh man, I didn't think anyone on this forums besides me played serious sam.

Serious Sam 2 was a letdown though.

Anyway,

Top Monsters: Zombie, Pumpkin monster from serious sam SE, Ugh Zan III

Top Games: House of the dead (series), Dead Rising

Share this post


Link to post
Share on other sites
bioshock :oops:

Bioshock was so immersive. Imo it's one of the greatest games ever created.

I didn't think it was that scary though.

one of the reasons i count it as top 10 horror, damn it was fun, although i didnt get round to completing it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bioshock was more disturbing than scary.

There were a few times though where there was shock value (Dentist in the cooler) but it never had the ever present loom of death that makes games like Resident evil (before 5) scary.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest The Real Buddy

If you want a creepy horror game, I highly reccomend a game called "The Path" for the PC, it's avilable thru steam, I know that much, but the game is very moody, and one of the creepiest that I have ever played.

Share this post


Link to post
Share on other sites

soooo.......nobody is gonna say Clocktower? The one game on the Snes that made people S*** bricks and cry when scissor man came around. Or should I just post a video of the painful memories?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, Dead Rising...Left 4 Dead?! Not scary IMO

Scariest games:

Fatal Frame (series)

LIT

Ju-On: The Grudge

Silent Hill (series)

Those videos are terrible xDD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this